Hoppa till huvudinnehållet
Helpcenter-hemsida för STR Hjälpcenter
Optima-webben Uppdateringar & systemstatus Community Skicka en förfrågan
Logga in
  1. STR Hjälpcenter
  2. E-handel
  3. Vanliga frågor

Vanliga frågor

  • Hur gör jag för att få rätt namn och beskrivning av det digitala köra-materialet på mina produkter i e-handeln?
  • Hur skapar jag en produkt på e-handeln för Köra Bil – Digitalt?
  • Ny prislista för Nets betalsätt i e-handeln
  • Ny prislista för betalalternativen gällande BokaRisk
  • Nets avbryter samarbete med Swish
  • Hur gör vi utbildare för att sälja e-böckerna i vår e-handel?
  • Ta bort automatpublicerad tid från e-handeln
  • Automatpublicera tider i e-handeln
  • Status misslyckad i orderlistan för e-handeln, vad gör jag?
  • Vad betyder de olika statusarna i orderlistan för e-handeln?
  • Vad är produkttyper?
  • Jag kan inte se produkten i e-handeln?
  • Måste jag betala för både Nets och DIBS när jag tecknar det nya avtalet?
  • Måste jag säga upp de gamla avtalen när jag går över till det nya från Nets?
  • Får jag inte mail med mina köp längre?
  • När kommer fakturatjänsten från Resurs igång i aSTRa WEB?
  • Jag får inte in köpen och det kommer inte någon bekräftelsesida när ett köp har gjorts i e-handeln
  • E-handeln ser konstig ut
  • Det skapas nya kunder i aSTRa WEB som innehåller betalaren och massa dubbletter skapas i systemet, stämmer det?
  • Jag kan inte länka direkt till en produkt, vad är fel?
  • Hur beställer jag e-handeln?
  • Behöver jag teckna något speciellt avtal för Swish på nya e-handeln ?
  • Varför fungerar inte en rabattkod på ett av mina paket ?
  • Vilka kostnader finns kopplade till den nya e-handeln?

Behöver du kontakta oss?

  • Chatta
  • 0418-401000
  • Registrera ärende