Vanliga frågor
- Hur gör jag för att få rätt namn och beskrivning av det digitala köra-materialet på mina produkter i e-handeln?
- Hur skapar jag en produkt på e-handeln för Köra Bil – Digitalt?
- Ny prislista för Nets betalsätt i e-handeln
- Ny prislista för betalalternativen gällande BokaRisk
- Nets avbryter samarbete med Swish
- Hur gör vi utbildare för att sälja e-böckerna i vår e-handel?
- Ta bort automatpublicerad tid från e-handeln
- Automatpublicera tider i e-handeln
- Status misslyckad i orderlistan för e-handeln, vad gör jag?
- Vad betyder de olika statusarna i orderlistan för e-handeln?
- Vad är produkttyper?
- Jag kan inte se produkten i e-handeln?
- Måste jag betala för både Nets och DIBS när jag tecknar det nya avtalet?
- Måste jag säga upp de gamla avtalen när jag går över till det nya från Nets?
- Får jag inte mail med mina köp längre?
- När kommer fakturatjänsten från Resurs igång i aSTRa WEB?
- Jag får inte in köpen och det kommer inte någon bekräftelsesida när ett köp har gjorts i e-handeln
- E-handeln ser konstig ut
- Det skapas nya kunder i aSTRa WEB som innehåller betalaren och massa dubbletter skapas i systemet, stämmer det?
- Jag kan inte länka direkt till en produkt, vad är fel?
- Hur beställer jag e-handeln?
- Behöver jag teckna något speciellt avtal för Swish på nya e-handeln ?
- Varför fungerar inte en rabattkod på ett av mina paket ?
- Vilka kostnader finns kopplade till den nya e-handeln?