Hoppa till huvudinnehållet
Helpcenter-hemsida för STR Hjälpcenter
Öppettider Systemsupport Optima-webben Uppdateringar & systemstatus Registrera ärende
Logga in
  1. STR Hjälpcenter
  2. Optima betalsystem och ekonomi
  3. Optima Ta betalt

Optima Ta betalt

  • Optima: Lägga in referenser/kommentarer på fakturor
  • Optima: Informationsruta på varje kontorad
  • Optima: Kreditera faktura.
  • Fakturering i Optima
  • Optima E-handel, vad gäller för Köpvillkor och distansköp
  • Optima: skicka Billecta-faktura till företag på olika sätt
  • Optima: skicka Billecta-fakturorna till elever på olika sätt
  • Optima: Swish fungerar inte i mitt Optima
  • Att sälja presentkort/gåvobevis i Optima
  • Optima: Kreditering av lektion i låst period.
  • Optima: Kreditering av en körlektion inom period
  • Optima: Hur lägger jag in på eleven om jag får in betalningar tex via bankgiro?
  • Optima: Hur krediterar jag ett paket?
  • Hur fungerar paket i Optima?
  • Ändra antal av en viss artikel och lägga in rabatt vid försäljning av paket
  • Optima: Koppla betalning till artikelrad, dvs ta betalt med saldo
  • Optima: Återbetalning till elev
  • Optima: Varför kan jag inte ändra på bokningar/inbetalningar/transaktioner i dåtid?
  • Information innan ett avtal ingås

Behöver du kontakta oss?

  • Chatta
  • 0418-401050
  • Registrera ärende