
Kristina Eriksson
- Totalt antal aktiviteter 580
- Senaste aktivitet
- Medlem sedan
- Följer 0 användare
- Följs av 3 användare
- Röster 0
- Prenumerationer 395
Artiklar
Senaste aktivitet för Kristina Eriksson-
Medlem: Lägg till str.se-kalendern i din Outlook
Lägg till kalendern i Outlook En stor fördel med den nya kalendern är att du kan lägga till den i din Outlook eller i motsvarande kalenderprogram som du använder (om det stöder Webcal). Använd bara...
-
Vad baseras medlemsavgiften i STR på?
Medlemsavgiften för företagsmedlem och företagsmedlem Guld i STR baseras enligt beslut på antalet registrerade utbildare i Transportstyrelsens utbildarregister. Myndigheten tar ut en tillsynsavg...
-
Norska systemet TABS blir grunden till en modul i Optima
I nyhetsartikeln STR Service blir samarbetspartner för norska systemet TABS till trafikutbildare kan man läsa om att STR Service har ingått ett samarbetsavtal med Lime Green Digital gällande lösnin...
-
Hur spårar jag mitt paket?
Du kan spåra ditt beställda paket genom att logga in på STR:s webbutik. Därefter klickar du på Mitt konto, som du hittar längst upp till höger på sidan och väljer Orderöversikt i menyn som kommer f...
-
Jag vill handla hos er på STR, hur blir jag kund?
För att kunna handla måste du först bli kund hos STR. Det blir du genom att fylla i och skicka in blanketten Kundansökan. Den ifyllda blanketten skickar du till oss genom att gå till sidan Skicka i...
-
Hur kan jag få en fakturakopia på min STR-faktura?
Fakturakopia på fakturan du fått från STR kan du få genom att logga in på STR:s webbutik. Därefter klickar du på Mitt konto, som du hittar längst upp till höger på sidan och väljer Fakturaöversikt ...
-
Reklamation av order gjord hos STR, hur gör jag?
Om något har blivit fel med dina beställda varor och du vill göra en reklamation så går du till Skicka en förfrågan, väljer Hjälp med en STR-order, knappar in dina uppgifter och beskriver så noggra...
-
Artiklar för bättre sökbarhet
Du kan självklart söka dig till svaren du behöver. Inne i STR Hjälpcenter är allt innehåll utbrutet i enskilda artiklar som är sökbara och behandlar olika funktioner specifikt. På startsidan för ST...
-
Hur följer jag mitt ärende?
Om du vill följa ditt inskickade ärende så kan du göra det genom att logga in på helpcenter. Via din inloggning kan du se alla ärenden som är kopplade på din e-postadress, här kan du läsa dem...
-
Hur får jag ett inlogg till ert Helpcenter?
För att få en inloggning till STRs helpcenter så klickar du på Logga in. Du får då upp en inloggningsruta, under rutan finns en instruktion för hur du gör om du inte kommunicerat med oss än eller...