STR Hjälpcenter bemannas av helpdesk. Naturligtvis är det fortfarande möjligt att ringa eller maila för att komma i kontakt med helpdesk. Men nu kan du även använda dig av ett formulär för att registrera ett ärende. Efter att du skickat iväg ditt ärende som rör aSTRa WEB skapas ett konto för dig inne på hjälpcentrat där du ser och kan följa alla ärenden som du skapar.
Om medarbeterna är tillgängliga kan du även chatta med dem direkt inne i hjälpcentrat om du behöver hjälp med någonting. Chattmöjlighet är även påslagen inne i aSTRa WEB genom den hjälpbubbla som vi beskrev under förra punkten. Om chatten inte är tillgänglig kan du skicka iväg din fråga som ett ärende så ser helpdesk till att svara dig när de har möjlighet.
Våra öppettider hittar du här. Självklart kan du maila oss eller registrera ett ärende även utanför öppettiderna så återkommer Helpdesk till dig så snart de kan
OBS! Om du är elev och behöver hjälp ska du kontakta din trafikskola. Du kan även titta här Elevsupport för att se om du kan hitta svar på din fråga.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.