För att säga upp och avsluta sitt aSTRa WEB måste man maila till oss på helpdesk@str.se. Det är representanten som ska maila detta till oss och göra detta.
Uppsägningstiden är innevarande månad.
Skolan ansvarar själva för att spara den informationen som ni behöver från aSTRa WEB. När aSTRa WEB stängs kommer ni inte åt någon information i aSTRa WEB.
Uppsägning av aSTRa WEB innebär att:
- Ingen på skolan kan logga in i aSTRa WEB, Digitalt utbildningskort eller i kassan
- Ni har ingen tillgång till informationen i aSTRa WEB. Vi rekommenderar därför att ni skriver ut det material ni behöver innan stängningsdatum.
- Eleverna har inte längre tillgång till Elevcentralen och kommer att få ett felmeddelande om de försöker logga in där. Felmeddelandet hänvisar till den skolan som de senast var aktiv på.
- Eventuell e-handel via aSTRa WEB kommer att stängas samma datum som aSTRa WEB upphör.
Tänk på att ni själva ansvarar för att säga upp eventuella avtal med CreditSafe, Billecta och NETS.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.